Toate operatiile disponibile operatorului de la agentie se pot face doar in limitele impuse de la sediu. Interfata pentru agentie este extrem de simplu de utilizat, durata familiarizarii operatorului cu aceasta fiind de maxim o ora.

Principalele functionalitati

  • Situatie din agentie in ziua curenta disponibila oricand (contracte noi, achitari, prelungiri, comisioane, transferuri) cu cel mai bun soft amanet, AmanetOnline;
  • Contracte normale si contracte de o zi: se va tine cont de parametrii setati in sediu: promotii active, comisioane, tipuri de aur, preturi de aur, tipuri de obiecte, etc. Operatorii vor avea posibilitatea de a se misca doar in limitele impuse de la sediu. Realizarea unui contract nou se face extrem de rapid. Exista si posibilitatea de a copia/duplica un contract din trecut (de exemplu in cazul in care un client se intoarce cu aceleasi obiecte). Posibilitate adaugare comision de gestiune (cu configurare de trimitere SMS catre client la scadenta);
  • Posibilitate creare simulator de contract si tiparire pentru client cu cel mai performant program de amanet;
  • La contractare exista posibilitatea conectarii cantarului electronic si a unui webcam, pentru cantarire si fotografiere automata, cu retinerea pozei pe toata durata ciclului de viata al bunului, gestiune complet automata a fisierelor cu pozele bunurilor, masuri speciale impotriva inlocuirii obiectelor de catre operatori, etc;
  • Achitari de contracte: un singur click, cu atentionarea speciala a operatorului in privinta sumei de bani pe care va trebui sa o incaseze. Comisionul se poate incasa ori pe baza de chitanta fiscala, ori pe baza de bon fiscal (se poate face legatura cu casa de marcat). Utilizatorul va respecta politica de achitare configurata de la sediu;
  • Prelungire de contracte: doar doua click-uri (unul dintre acestea fiind alegerea duratei de prelungire), utilizatorul va respecta politica de prelungire configurata de la sediu, posibilitate achitare partiala de comision;
  • Reinnoiri de contracte: cu un singur click, unui contract trecut de scadenta i se poate incasa comisionul pe perioada contractuala, acesta reintrand in vigoare de din urma, de la data scadentei;
  • Contractele neonorate (conform setarilor de la sediu) pot fi filtrate si transferate la sediu. Aceasta operatie presupune: intrarea in gestiune a articolelor din contracte (nota de intrare-receptie, borderou de intrare in consignatie sau procese verbale de intrare in gestiune) si in acelasi timp iesirea din gestiune catre sediu (aviz de insotire). La sediu se va crea automat nota de intrare-receptie pentru orice primiri de articole (atunci cand operatorul din sediu accepta primirea bunurilor la sediu);
  • Posibilitate prelungire contracte la orice agentie: un contract initial intr-o agentie poate fi prelungit (optiune disponibila la sediu) si la orice alta agentie. In acest sens sunt disponibile rapoarte speciale.
  • Reactivare contracte: contractele transferate pot fi reactivate in conditiile in care obeictele contractului se mai gasesc intr-una din gestiunile firmei; Raport special cu contractele reactivate si procesele verbale de reactivare de contracte;
  • Import contracte vechi/existente in cel mai performant program amanet;
  • Import date clienti vechi/existenti in cel mai bun soft amanet;
  • Import date articole din magazie existenta;
  • Transfer intern de numerar: operatorului de la agentie i se pot da drepturi pentru a trimite/primi numerar de la sediu si/sau celelalte agentii. Se genereaza dispozitii de plata si dispozitii de incasare;
  • Tranzactii cu banca, tranzactii cu asociatii: drepturi specifice pentru operatorii din agentii;
  • Alte tipuri de operatii cu numerar (incasari sau plati) sunt disponibile dupa definirea acestora la sediu. Utilizatorii din agentii pot avea sau nu acces la aceste operatii;
  • Gestiune si filtrare contracte active, intarzieri, neonorate, contracte principale, acte aditionale dupa 25 de criterii de cautare;
  • Stornare facturi de vanzare si vanzari cu bon fiscal;
  • Gestiune clienti, posibilitate implementare lucrul cu carduri de fidelizare, altele;
  • Posibilitate primire transfer de bunuri in vederea vanzarii sau retrimitere bunuri catre sediu;
  • Vanzare bunuri (diverse optiuni configurabile din interfata de sediu);
  • Transferuri de articole cu sediul sau cu celelalte agentii;
  • Sistem de mesagerie interna, cu limitare posibilitate trimitere mesaje doar catre sediu;
  • Rapoarte diverse legate de agentia curenta, registru de casa, situatie operatii casa, inventar contracte si articole din contracte, istoric contracte si contracte active pe un client, inventar magazie vanzari, miscari, fisa de magazie, borderou de vanzari, posibilitate retiparire orice documente din urma.
  • Interfata pentru SEDIU

    Sediul este punctul central al activitatii companiei, de aici se poate configura absolut tot modul de lucru al agentiilor, politicile de contractare, vanzare, operatii cu numerar, preturi de acces pentru operatori, etc.

    Detalii

    Pachete si module

    Licenta AmanetOnline este valabila pentru o singura agentie. Exista trei tipuri de pachete predefinite. Exista si posibilitatea achizitiei de module auxiliare (daca pachetul selectat nu contine aceste module).

    Detalii

    Modulul de trimitere SMS

    Modulul de trimitere SMS-uri este integrat intrinsec in platforma AmanetOnline. Astfel, odata activat acest modul, sunt disponibile cateva optiuni suplimentare, ce pot fi activate/dezactivate in orice moment.

    Detalii